6 mokslinės priežastys, paaiškinančios, kodėl video geriau, nei bet kuri kita informacijos forma. | robiworks | video reklamos kūrimas, video reklama, reklaminių tv vaizdo klipų gamyba

6 mokslinės priežastys, paaiškinančios, kodėl video geriau, nei bet kuri kita informacijos forma.

13 July 2017, Comments: Comments Off on 6 mokslinės priežastys, paaiškinančios, kodėl video geriau, nei bet kuri kita informacijos forma.

6 mokslinės priežastys, paaiškinančios, kodėl video geriau, nei bet kuri kita informacijos forma.

Turbūt patys to nesuprantate, tačiau kol jūs žiūrite video, savo smegenyse ir kūnuose sukeliate įvairių rūšių chemines reakcijas. Nuo to momento, kai šie regimi vaizdai pasiekia jūsų akies tinklainę, iki veiksmų vaizdo įrašo pabaigoje, jūs patiriate turinio įtaką tokiu būdu, kokiam įprastas tekstas net negali prilygti.

Žinoma, kad vaizdo medžiaga sudomina daug labiau,  nei tekstas, todėl, pakalbėkime apie tai, kas tiksliai vyksta jūsų galvoje, kol jūs žiūrite vaizdo įrašą.

 

  1. IŠLAIKYMAS ATMINTYJE

Visų pirma, vizualinė medžiaga saugoma jūsų „ilgalaikės atminties banke“, kuris savyje talpina daug daugiau informacijos, nei trumpalaikis bankas. Tai reiškia, kad jūsų verslą pristatantis reklaminis video klipas žiūrovo atmintyje išliks gerokai ilgiau.

Taigi, jei potencialus klientas svarsto, ar jam derėtų pasirinkti jus ar jūsų konkurentą, video reklama pagrindiniame internetinio tinklalapio puslapyje gali būti lemiamas veiksnys, priverčiantis klientą galiausiai rinktis jus, o ne kitą alternatyvą. Yra daug būdų, kaip išsiskirti iš kitų, tačiau korporatyvinis vaizdo klipas save paslepia kliento galvoje daug geriau, nei rašytas žodis.

  1. INFORMACIJOS APDOROJIMO GREITIS

Vizualinė medžiaga ne tik ilgiau išlieka atmintyje, bet taip pat yra greičiau apdorojama. Tiesą sakant, video filmukas smegenyse apdorojamas 60 000 kartų greičiau, nei tekstas. Tai reiškia, kad į vaizdo įrašą galite įdėti daug daugiau turinio, nei į tekstą, nes jūsų žiūrovo smegenys yra pajėgios susitvarkyti su didesniu darbo krūviu.

Todėl ir dažniausiai klientai renkasi reprezentacinius animacinius aiškinamuosius video filmukus, kurie papasakoja įmonės siūlomą paslaugą ar produktą per 1 – 2 minutes.

Nors toks apdorojimo greitis atrodo įspūdingai, savo aiškinamąjame video filmuke nebandykite perspausti žmogiškųjų smegenų per stipriai. Žiūrėdami jūsų reklamą, žmonės neturėtų jaustis taip, tarytum sunkiai dirbtų.

  1. INFORMACIJOS APDOROJIMO VIETA

Kaip jau minėta, vizualinė medžiaga apdorojama daug greičiau, bet kyla klausimas, kaip tai padeda užmegzti geresnį ryšį su žiūrovų jausmais? Reikalas tas, jog vizualinė atmintis koduojama smegenų vidurio smilkininėje srityje, ten pat, kur apdorojamos ir emocijos, todėl tai leidžia jums manipuliuoti žiūrovo jausmais… Tikrąją to žodžio prasme.

 

Nors žmonės jūsų vaizdo įrašą apdoroja labai dideliu greičiu, jie taip pat priskiria ekrane matomam turiniui tam tikrą emocinę vertę ir žmogiškąjį prisirišimą. Taigi, tai jums labai naudinga. Mes, Robiwokrs kolektyvas, visada galvojame apie istoriją, kurią bandome papasakoti, ir emocijas, kurias siekiame sukelti savo žiūrovams, nes žinome, kad jie į verslo reklamą visada reaguos intuityviai.

  1. PUIKI SĄSAJA

Tęsiant tai, ką aptarėme aukščiau, 40 procentų nervinių skaidulų smegenyse yra sujungtos su akies tinklaine. Tai tikrų tikriausias informacijos ekspresas iš jūsų akių į jūsų smegenų ląsteles. Turint galvoje tai, kad smegenys iš esmės yra varomoji viso mūsų kūno dalis, tenka pripažinti, jog mūsų akims  skirta tikrai daug nekilnojamojo nervinių skaidulų turto.

  1. VIZUALINIS MOKYMASIS

Minėta akių ir smegenų sąsaja – viena iš pagrindinių priežasčių, kodėl 90 procentų visos smegenis pasiekiančios informacijos yra vizualinė. Lieka tik labai nedidelis kiekis nevizualinės informacijos. Tai taip pat paaiškina, kodėl apytiksliai 65 % žmonių „mokosi vizualiai“.

Jei dauguma žmonių linkę mokytis per vizualinę medžiagą, kodėl gi nesukūrus verslą paaiškinančio video klipo, kuris su žiūrovais užmegztų daug tvirtesnį ryšį. Nepriklausomai nuo to, ar jūsų vaizdo įrašas yra įgarsintas ar ne, šie žmonės tikrai įvertins kokybiškai susuktą vaizdo reklamą, kuri padės jiems geriau įsisavinti jūsų siunčiamą žinutę.

  1. SUSIKAUPIMO IŠLAIKYMAS

Reklaminio video klipo kūrimas nereiškia, kad gali tiesiog atmestinai prikišti į savo projektą 60 sekundžių vizualinės medžiagos ir tikėtis užmegzti prasmingą ryšį su savo žiūrovais. Pavyzdžiui, jei vaizdo įraše pasirodo su pagrindine žinute nesusiję vaizdai, žiūrovai pasąmoningai bandys suvokti viso to ryšį, todėl bus labiau išsiblaškę net patys to nesuprasdami.

Mes, Robiworks kuriame video reklamą, kuri nenutolsta nuo įgarsinimo ir pagrindinės turinio minties, taigi žiūrovai lieka  susitelkę į tai, kas jiems sakoma bei pateikiama. Nieko blogo, jei leisite žiūrovui sujungti kelis padrikus taškus, tačiau nepulkite jo atsitiktine, nesusijusia informacija, net jei manote, kad versti savo žiūrovus įtemptai sukti smegenis yra smagu. Jūs ne Stenlis Kubrikas, todėl mes ir esame jums, bendradarbiaujame nuo pradžios iki galutinio rezultato, kol jūsų pateiktą minčių kratinį sukuriame į pilnai išsamų ir suprantamą scenarijų kuo efektyvesnei animacijai.

IŠVADOS

Apibendrinant išdėstytus faktus ir skaičius, akivaizdu, kad reklaminis video klipas privalo būti esmine jūsų verslo dalimi. Tai neturėtų apsiriboti vien jūsų priekiniu interneto tinklalapio puslapiu, jūs galite naudoti video medžiagą viso jūsų pirkėjo kelionės sandėrin su jumis link.

Taigi, jei dar neturite savo video ir galvojate apie jį, galbūt dabar ir yra pats tinkamiausias metas paeksperimentuoti su savo verslui skirtais video filmukais ir nesvarbu, ar tai būtų klientų rekomendacijos, reprezentacijos ar mokomoji reklama.

 

Comments are closed.